“ישן” מול “חדש” אצלי בעסק – איפה יש יותר רווח?

הסטטוס הנוכחי
לא רשום
מחיר
₪100

ברוכים הבאים וברוכות הבאות!
אני שמח שבחרת להיחשף לתוכן המאד מאד משמעותי הזה ולשפר את שורת הרווח שלך.

פעמים רבות אנחנו נוטים להשקיע כסף, זמן ותשומות לב בדברים “חדשים” או בהגדלת היקף הפעילות של דברים שנראה לנו שמביאים תוצאות. בקורס הזה נאפשר לעצמנו לבחון מחדש את צורת הפעילות הזו ולראות דרכים מיוחדות להבין לעומק מהם הדרכים הכי יעילות להגדיל את הרווח בשורה התחתונה אצלנו בעסק.

נכון שמשהו חדש הוא מלהיב, מגניב, מפתה ופעמים רבות נראה ש.. “הנה..הנה… זה הפתרון“!!

מתחת לנטייה הזו יש הנחה שמה שעובד היום כבר מפיק את רוב הרווח שהוא יכול להפיק.
שווה לבדוק את הדבר הזה מחדש ולגלות יחד דרך להפיק גידול משמעותי ברווח בצורה הכי מועילה באמצעות
שיפור תהליכים קיימים בעסק.

יחד נראה למה זה שווה לנו המון כסף לטפל בתהליכים שמתקיימים אצלנו בעסק ולמה הם יפיקו עבורנו יותר רווח בשורה התחתונה ברוב הפעמים בהשוואה להגברת פרסום, הכנסת מערכות חדשות או בחירת סוכנות פרסום חדשה.

חדש זה לא דבר רע! התלהבות וחידוש מניעים את העולם ומקדמים אותו.

אבל אם הם הופכים את הנטייה ל”חדש” ול”עוד” לברירת המחדל…. זה לא תמיד לטובתנו!

עוד מעט נראה יחד ונגלה איפה יש רווחים פוטנציאליים מאד גבוהים
ואיך “קונספציות” או “תפיסות” שגויות או חלקיות מונעות מאיתנו להפיק המון רווח שניתן להפיק אותו בעסק שלנו

לעיתים קרובות “ההפסד הכי גדול בעסק הוא הכסף שלא הרווחתי

מעט בעלי ובעלות עסקים מבינים שתמיד יש לבחון כל החלטה או פעולה בעסק ולבחור תמיד את
האלטרנטיבה הטובה ביותר“. כדי שה יקרה חיוני לשים לב להתקבעות של הרגלים ותפיסות אצלנו בפנים.

הגישה הזו של להתייחס למה שקיים ולאפשרויות אחרות כאלטרנטיבות שונות שומרת אותנו רעננים ומאפשרת לנו:
– להישאר פתוחים ולזהות הזדמנויות חדשות
– להיות ערים לשינויים בביצועים בפועל [גם של דברים שעבדו נהדר הרבה זמן]
– תמיד לבחון דברים בהשוואה לאפשרות אחרת – אין פרות קדושות!

כמה פרטים עלי ונתקדם לשינוי קטן בגישה ושינוי ענק בתוצאות

שמי יריב ואני בן 57 ואב גאה ל 3 ילדים מהממים בגילאי 15/23/28
לאורך השנים עסקתי בהקמה ניהול ופיתוח של עסקים מגוונים

דרך ההתנסויות המגוונות והעשירות בארץ ובחו”ל נחשפתי והתנסיתי במגוון שיטות ומצבים שדרשו פתרונות מגוונים ויצירתיים.
הנסיון הזה הוא שמאפשר לי היום לשתף בעלי עסקים שונים ומגוונים בתובנות ושיטות שנבדקו ונמצאו כנכונות כמעט לכל סוג של עסק.

הגישה הייחודית מתמקדת בעיקר בתפיסה שלנו!.
חשוב להבין שהתפיסה שלי “צובעת” את כל הפעילות שלי.
התפיסה שלי קובעת:
1) את כל מה שאני עושה.
2) את כל איך שאני עושה את זה.

“אפילו דיוק קטן בתפיסה מייצר רווחי ענק לאורך זמן ובמקביל מונע הפסדים מיותרים”
הניסיון העסקי שלי כולל:
* הקמה וניהול של מפעלים יצרניים.
* ליווי של מנהלי עסקים לשיפור תוצאות משמעותי בזמן קצר.

המפעל הראשון שלי היה מפעל מתכת בתחום הברגים.
המפעל השני כלל הקמה וניהול של חברת ליצור מודלים ומתנות עסקיות מורכבות.
קהל היעד היה ארגונים ועסקים גדולים שהוא קהל מתוחכם ומאתגר אבל מאד מעשיר.

החברה כללה ניהול צוות של מעל 20 עובדים,
פיתוח עסקי, שיווק, מכירות, ניהול פיננסי, תמחור, יבוא ויצוא
ואולי ההתנסות החשובה ביותר הייתה
פיתוח תהליכי ליווי והכשרה מהפשוטים ביותר ועד למורכבים ביותר.
בנוסף חייתי שנתיים בארה”ב וניהלתי מחלקת שילוח גדולה בחברת אלקטרוניקה .

בשנים האחרונות אני עוסק בליווי עסקים קטנים ובינוניים
[עד 12 מליון ש”ח מחזור שנתי]

לצד הידע התאורטי והפרקטי-התנסותי בכל אגפי העסק [התנסות בפועל]
ההתמחות שלי והתשוקה שלי היא
הבנה, איתור, בניית תכנית פעולה ויישום בפועל של “תובנות ליבה” בעסק שלך!.

תובנות ליבה או בשמם הלועזי CoreSights
הם נושא מאתגר אבל עם ההשפעה הרבה ביותר על התוצאות העסקיות.

לכל פעולה שלנו יש “שורש” או “ליבה” שממנה היא נובעת.
מה שקורה ב”ליבה” קובע איך נגיב ונפעל וניזום או לא ניזום מהלכים בעסק שלנו. מעבר לאיך אנחנו נפעל הצורה שה”ליבה” שלנו מעוצבת, תקבע בדיוק איך נגיב ונאפשר או נחסום יוזמות של אחרים. ה”ליבה” היא התפיסה שדרכה אני חווה את מה שקורה ולכן היא הדבר המרכזי שאם נשפר אותו יפיק לנו בבת אחת המון שיפורים בהמון שדות היות וכל השדות ניזונים מה”ליבה” שלנו.

יש בי הרבה כבוד לכל שיפור שמי מאיתנו עושה בעסק! אבל יש משהו אינסופי ולנסות ולשפר עוד קצת פה ועוד קצת שם…
הגיע הזמן להבין
“התפיסה שלי היא הגורם הכי משמעותי שמשפיע על שורת הרווח ועל איכות החיים שלי בעסק”

זה מה שנעשה ביחד!
וזה מה שיפיק עבורך את התוצאות הגבוהות ביותר במאמץ הכדאי ביותר!